حقیقی ہیرو

 

 Roald 1872 Amundsen — 1928Roald Amundsen ، حقیقی ہیروز میں سے ایک. ایک شخص نے ناروے ہر بہت فخر کرنے کے قابل وجہ سے ہے ، لیکن یہ بہت بہت سے نوجوان لوگوں کے بارے میں نہیں سنا ہے. وہ شاید یہ نام سنا ہے لیکن نہیں کیا وہ واقعی میں اس ملک کے لئے کیا.نوجوان نوشک اسکول کے بچوں کو بہترین میں شامل ہیں اگر ہم ممالک کے ہم خود کے ساتھ موازنہ کرنے استعمال کے ساتھ موازنہ.

اب بھی ، وہاں جو کچھ وقت پہلے ہوا کے بارے میں بدقسمتی سے تھوڑا سا نام سے جانا جاتا ہے. اس سال حقیقی ہیروز میں سے ایک پہلی مہم کی ٹیم کو کبھی بھی رہنما کے طور پر قطب جنوبی تک پہنچ کے 100th سالگرہ کے نشانات.

2011 میں ، ناروے کے لئے بڑی اہمیت کے دو anniversaries coinciding : یہ 150 سال سے ہے کیونکہ Fridtjof Nansen پیدا ہوا اور 100 سال پہلے ، Roald Amundsen ، ان چار آدمیوں کے ساتھ پہلے کی طرح قطب جنوبی تک پہنچ گیا تھا.

Roald Amundsen سب سے پہلے 1906 میں شمال مغربی گزرنے کے ذریعے سب سے پہلے پال کرنے کے لئے کیا گیا تھا متعارف کرایا ہے. اس کے بعد ایک شدید دوڑ سب سے پہلے 14 کے طور پر Amundsen قطب جنوبی پر پہنچے 1911 پانچ ہفتے رابرٹ ایف سکاٹ اس سے پہلے دسمبر ،. سکاٹ اور اس کے آدمیوں نے اپنی قطب جنوبی نقطہ سے واپس آتے ہوئے موت کی froze.

Roald Amundsen اور جنوبی قطب 14 پر اس کے آدمی 1911 دسمبر. پوسٹکارڈ. تصویر : نیشنل لائبریری

Hjalmar Johansen صرف ایکسپلورر جو برف میں دونوں Fridtjof Nansen اور Roald Amundsen کی پیروی کی ہے.

فرانز جوزف لینڈ میں موسم سرما کے کمرے میں «اوپر» سے Nansen ، کے ساتھ سلیج دورے شہرت کو چپ Skien لڑکا لایا.
لیکن اس کی قسمت نے آخری نہیں.
ہے Amundsen قطب جنوبی اس مہم ، میں شرکت کے پندرہ سال بعد میں گہری سانحے میں ختم ہو گیا.

ناروے کے معروف لکھاریوں میں سے ایک ، Ragnar Kvam جونیئر ، ایک عظیم بہادر جو ساکھ جس میں انہوں نے پیویل سفر وہ پر گیا تھا بعد مستحق نہیں تھا کو ایک خراج تحسین کے طور پر کتاب «تھرڈ مین» نے لکھا ہے.

Roald Amundsen نقشے پر 1911 میں ناروے ڈال دیا اس سال ، اس منایا جائے گا.

Amundsen 100 سے زائد کتوں کو خرچ کیا ان کے sleds ھیںچنا. یہ کرورتا راستے میں ذبح کر رہے تھے اگر وہ بیمار یا دیگر وجوہات کی بنا پر کمزور ٹیم تھے. وہاں بھی تھا اس مہم کے لئے ایک اہم ذریعہ کھانا اور کتوں کے طور پر وہ چل بسا کھا رہے تھے.

کوئی عزیز ماں تھی ، اور درجہ حرارت میں شاذ و نادر ہی نیچے دیے گئے تھے — 30 ڈگری.

19 اکتوبر 1911 Roald Amundsen سردی اور برف کے ذریعے قطب جنوبی کے سفر کا آغاز ہوتا ہے کے آغاز کی تاریخ تھی. 52 Amundsen اور ان کے اصحاب کے ساتھ چار sledges گھسیٹ کتوں.

وہ لوگ جو 14 پوائنٹ تک Roald Amundsen قطب جنوبی کے ساتھ تھے دسمبر 1911 Olav Bjaaland ، Sverre Hassel ، Helmer Hanssen اور آسکر Wisting تھا.
— یہ سو سال کی قطب جنوبی Amundsen غیرت کے نام پر کرنے کے لئے ایک مہم ہے ، جب وہ قطب پر ناروے کے پرچم بیٹھے. وہاں ایک جان Gunnar – Winther ، Harald دن Odie ، سٹین پی Aasheim اور Vegard Ulvang پر مشتمل کوآرٹیٹ ہے. وزیر اعظم Jens Stoltenberg بھی میں لایا گیا ہے عظیم مرد جو تمام مشکلات کے خلاف کبھی کامیاب مہم کی شان و شوکت میں دھوپ سینکنا کرنے کے لئے.

یہ ایک قابل نشان کے بعد 100 بالکل سال تھا!

مخلص ،
یہ ہے میرا نہیں ہے

کو جواب دیں :
کا جواب دیجیے
ارسال کریں

 Vargas

2 thoughts on “حقیقی ہیرو

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.